Pandoras onlinesalg fortsætter nedad efter coronavækst

Det digitale salg faldt for andet år i træk i andet kvartal for smykkevirksomheden Pandora, men ligger fortsat langt over niveauet før corona.
Salget i Pandoras egne butikker verden over steg med 21 pct. i andet kvartal efter genåbningerne. | Foto: Pandora/PR
Salget i Pandoras egne butikker verden over steg med 21 pct. i andet kvartal efter genåbningerne. | Foto: Pandora/PR

Onlinesalget fik som bekendt et eksplosivt gennembrud under coronapandemien, der lukkede de fysiske butikker ned i lange perioder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også