DetailWatch

Pandoras onlinesalg fortsætter nedad efter coronavækst

Det digitale salg faldt for andet år i træk i andet kvartal for smykkevirksomheden Pandora, men ligger fortsat langt over niveauet før corona.

Salget i Pandoras egne butikker verden over steg med 21 pct. i andet kvartal efter genåbningerne. | Foto: Pandora/PR

Onlinesalget fik som bekendt et eksplosivt gennembrud under coronapandemien, der lukkede de fysiske butikker ned i lange perioder.

Det gjaldt også for den danske smykkevirksomhed Pandora, der i andet kvartal af 2020 så den hidtil højeste procentuelle vækst i onlinesalget med en stigning på 52 pct. til 1,487 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs