Kunderne vender tilbage til Joe & The Juice – bundlinjen fortsat i stort minus

Fremgang i salget af kaffe og sandwich i den internationale kaffekæde, men fjerde store underskud i træk hos det ambitiøse kædeselskab, der holder fast i udvidelser og børsplaner.
Bestyrelsesformand Kasper Basse stiftede Joe & The Juice for 20 år siden, mens Thomas Nørøxe har været med siden 2013 og har siddet som adm. direktør i selskabet siden sidste år. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Bestyrelsesformand Kasper Basse stiftede Joe & The Juice for 20 år siden, mens Thomas Nørøxe har været med siden 2013 og har siddet som adm. direktør i selskabet siden sidste år. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Med 310 butikker i 16 lande har kaffekæden Joe & The Juice spredt vingerne godt ud og planlægger at åbne yderligere 20 butikker i år. Det fortælles i en pressemeddelelse i forbindelse med offentliggørelse af 2021-regnskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også