Summerbird bragede frem i 2021

Der blev langet masser af flødeboller over diskene i Summerbirds egne 14 butikker og på detailmarkedet sidste år. Det har sendt bundlinjen helt i vejret - trods nedlukning.

Summerbird har været blandt frontløberne til at få danskerne til at købe flødeboller, chokolade og øvrig konfekture i mere eksklusive udgaver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også