Bang & Olufsen løftede digitalt salg sidste år - men webshop haltede efter

Salget fra egen webshop udviklede sig langt svagere i det seneste regnskabsår for B&O i forhold til året før. Det skyldes bl.a. prisstigninger, siger finansdirektør, der peger på stærk vækst på andre platforme som Amazon, JD og Tmall.
Foto: B&O
Foto: B&O

Mens Bang & Olufsen havde en vækst i eget e-commerce salg på over 70 pct. forrige år, var vækstkurven betydeligt fladere i årsregnskabet for 2021/22, der blev præsenteret tidligere onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også