DetailWatch

Bang & Olufsen løftede digitalt salg sidste år - men webshop haltede efter

Salget fra egen webshop udviklede sig langt svagere i det seneste regnskabsår for B&O i forhold til året før. Det skyldes bl.a. prisstigninger, siger finansdirektør, der peger på stærk vækst på andre platforme som Amazon, JD og Tmall.

Foto: B&O

Mens Bang & Olufsen havde en vækst i eget e-commerce salg på over 70 pct. forrige år, var vækstkurven betydeligt fladere i årsregnskabet for 2021/22, der blev præsenteret tidligere onsdag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede