DetailWatch

Bang & Olufsen løftede digitalt salg sidste år - men webshop haltede efter

Salget fra egen webshop udviklede sig langt svagere i det seneste regnskabsår for B&O i forhold til året før. Det skyldes bl.a. prisstigninger, siger finansdirektør, der peger på stærk vækst på andre platforme som Amazon, JD og Tmall.

Foto: B&O

Mens Bang & Olufsen havde en vækst i eget e-commerce salg på over 70 pct. forrige år, var vækstkurven betydeligt fladere i årsregnskabet for 2021/22, der blev præsenteret tidligere onsdag.

Her lød væksten på 12 pct. og det var mindre end ventet, forklarer finansdirektør Nikolaj Wendelboe.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede