Tiktok-advarsel sender webshops og detailkæder i tænkeboks
Advarselsflag mod Tiktok, som flere offentlige myndigheder har hejst, får detailvirksomheder til at overveje brugen. Dansk Erhverv vil begrænse webinarer om appen som salgskanal.
![Power toppede sin åbning af Danmarks største elektonikvarehus med et storstilet liveshoppingevent på Tiktok. Nu dropper Power midlertidigt det sociale medie. | Foto: Power/Pr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14588490/gvgrdk/ALTERNATES/schema-16_9/Power%2520Tiktok.png)
Brugen af den hastigt voksende kinesiske videoapp Tiktok er kastet op i luften for detailvirksomheder, der bruger platformen til salg og markedsføring, efter en række offentlige myndigheder og organisationer har trukket en streg i sandet mod appen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.