Power kaster penge efter Tiktok: "Vi vil være de unges hovedleverandør af elektronik"

Liveshopping har siden efteråret 2020 været en integreret del af Powers salgsmaskine, og fredag indviede elektronikkæden Danmarks største elektronikvarehus i Ishøj med et særpræget Tiktok-liveshow, der skal bygge bro til de unge forbrugere, siger direktør.
Liveshopping-eventet på Tiktok var ment som et stort trækplaster på især den yngre del af befolkningen. Adm. direktør Jesper Boysen beskrev konceptet som en slags ”danmarksindsamling møder tv-shop." | Foto: Power/Pr
Liveshopping-eventet på Tiktok var ment som et stort trækplaster på især den yngre del af befolkningen. Adm. direktør Jesper Boysen beskrev konceptet som en slags ”danmarksindsamling møder tv-shop." | Foto: Power/Pr

Det var med laserlys, køtilbud, kaffe og croissanter og varer i massevis, da Power fredag åbnede et nyt 5.000 stort flagskib i det tidligere Ilva-hovedlager i Ishøj.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også