DetailWatch

Power kaster penge efter Tiktok: "Vi vil være de unges hovedleverandør af elektronik"

Liveshopping har siden efteråret 2020 været en integreret del af Powers salgsmaskine, og fredag indviede elektronikkæden Danmarks største elektronikvarehus i Ishøj med et særpræget Tiktok-liveshow, der skal bygge bro til de unge forbrugere, siger direktør.

Liveshopping-eventet på Tiktok var ment som et stort trækplaster på især den yngre del af befolkningen. Adm. direktør Jesper Boysen beskrev konceptet som en slags ”danmarksindsamling møder tv-shop." | Foto: Power/Pr

Det var med laserlys, køtilbud, kaffe og croissanter og varer i massevis, da Power fredag åbnede et nyt 5.000 stort flagskib i det tidligere Ilva-hovedlager i Ishøj.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede