Detailhandlere frygter svag Black Friday – men forbrugerne er klar på tilbudsjagt
”Vi plejer at sige, at én god Black Friday kan dække tre sommermåneder,” siger Coolshop-medstifter Jacob Risgaard. Flere detailvirksomheder har dog ikke de store forventninger til dagen i år.
![Black Friday er et amerikansk fænomen, der over årene har bidt sig fast i Danmark og den øvrige del af Europa. På billedet er amerikanske forbrugere til Black Friday i New York sidste år. | Foto: Jeenah Moon/Reuters/Ritzau Scanpix/REUTERS / X03905](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14514966.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n9ssbd9z8i18onvk6av.jpg)
Forbrugernes længerevarende sortsyn på økonomien, der gang på gang udpensles i de månedlige tal for forbrugertilliden, har tilsyneladende sneget sig ind i butikkerne og direktionsgangene i detailhandlen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Avatar og VM roder legetøjsmarkedet til
For abonnenter