DetailWatch

Power øger omsætningen markant og planter nyt flagskib: "Det største, vi har gjort"

Elektronikkæden med aktuelt 22 butikker på landsplan vokser både på omsætning og indtjening i 2021 og har sat kurs mod en fortsat udvidelse af butiknettet. Topchef venter hårdere konkurrence i 2022.

Jesper Boysen har store ambitioner for Power-koncernen, der til efteråret åbner Danmarks hidtil største elektronikvarehus. | Foto: Linda Johansen

Et år, der ifølge Jesper Boysen, adm. direktør i Power, startede ”rædselsfuldt ud,” endte trods tvangslukningen af alle varehuse i starten af året med at blive et solidt år med ny vækst for elektronikkæden.

Omsætningen hæver sig igen til nye højder med 3,4 mia. kr. mod 3,1 mia. kr. i 2020 og et driftsresultat, der hæver sig fra 25,5 mio. kr. til 26,6 mio. kr. i 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs