Power øger omsætningen markant og planter nyt flagskib: "Det største, vi har gjort"

Elektronikkæden med aktuelt 22 butikker på landsplan vokser både på omsætning og indtjening i 2021 og har sat kurs mod en fortsat udvidelse af butiknettet. Topchef venter hårdere konkurrence i 2022.
Jesper Boysen har store ambitioner for Power-koncernen, der til efteråret åbner Danmarks hidtil største elektronikvarehus. | Foto: Linda Johansen
Jesper Boysen har store ambitioner for Power-koncernen, der til efteråret åbner Danmarks hidtil største elektronikvarehus. | Foto: Linda Johansen

Et år, der ifølge Jesper Boysen, adm. direktør i Power, startede ”rædselsfuldt ud,” endte trods tvangslukningen af alle varehuse i starten af året med at blive et solidt år med ny vækst for elektronikkæden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også