Tiktok skal sende danske ur-tvillinger ud på nye markeder og sikre fremtidens kunder

Aarhusianske Ditur har i stigende grad skiftet de polerede billeder på Instagram ud med upolerede videoer på Tiktok, hvor markedsføringen ifølge onlineselskabet er billigere og mere effektiv i jagten på yngre kunder.
Ditur er stiftet i 2014 af tvillingerne Kasper og Mikkel Dissing og sælger en lang række af Europas mest kendte ur-brands. | Foto: Stine Rasmussen/JPA
Ditur er stiftet i 2014 af tvillingerne Kasper og Mikkel Dissing og sælger en lang række af Europas mest kendte ur-brands. | Foto: Stine Rasmussen/JPA

”Vi vil rigtig gerne være firstmovers og være til stede på nye platforme, hvis der er nogle lavthængende frugter, vi kan tage af.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også