Tiktok skal sende danske ur-tvillinger ud på nye markeder og sikre fremtidens kunder
Aarhusianske Ditur har i stigende grad skiftet de polerede billeder på Instagram ud med upolerede videoer på Tiktok, hvor markedsføringen ifølge onlineselskabet er billigere og mere effektiv i jagten på yngre kunder.
![Ditur er stiftet i 2014 af tvillingerne Kasper og Mikkel Dissing og sælger en lang række af Europas mest kendte ur-brands. | Foto: Stine Rasmussen/JPA](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14503323.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n87b2ex6v51ld3wc6tg.jpg)
”Vi vil rigtig gerne være firstmovers og være til stede på nye platforme, hvis der er nogle lavthængende frugter, vi kan tage af.”
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.