Tøjsucces vil ind i "støvet branche" for arbejdstøj – e-commerce bliver nøglen

Den voksende nordjyske tøjvirksomhed Teeshoppen med iværksætteren Benjamin Philip i spidsen bevæger sig nu ind på et nyt territorium og vil sælge moderigtigt firmatøj.
Firmatøj skal have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i garderobeskabet, mener stifter Benjamin Philip. | Foto: Pr
Firmatøj skal have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i garderobeskabet, mener stifter Benjamin Philip. | Foto: Pr

Tøjsuccesen Teeshoppen har i de seneste år lavet millionstore overskud på bundlinjen på basistøj, og nu vil virksomheden tage endnu et skridt med en ny satsning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også