DetailWatch

Tøjsucces vil ind i "støvet branche" for arbejdstøj – e-commerce bliver nøglen

Den voksende nordjyske tøjvirksomhed Teeshoppen med iværksætteren Benjamin Philip i spidsen bevæger sig nu ind på et nyt territorium og vil sælge moderigtigt firmatøj.

Firmatøj skal have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i garderobeskabet, mener stifter Benjamin Philip. | Foto: Pr

Tøjsuccesen Teeshoppen har i de seneste år lavet millionstore overskud på bundlinjen på basistøj, og nu vil virksomheden tage endnu et skridt med en ny satsning.

Tøjfirmaet vil nu sælge moderigtigt arbejdstøj målrettet bl.a. caféer, restauranter og kontorer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs