Modefirma om opkøber-interesse: "Vi bruger dem til at have nogle links ude til fremtiden"
Indtil videre har modefirmaet Shaping New Tomorrow finansieret egen vækstrejse, men selskabet er løbende i kontakt med M&A-markedet, hvis den situation skulle ændre sig, siger direktør Kasper Ulrich.
![De nordjyske barndomsvenner Kasper Ulrich, Christoffer Bak og Christian Aachmann har på få år skabt én af de bedst vækstende herretøjsvirksomheder i nyere tid. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13856286.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Shaping%2520New%2520Tomorrow%2520stiftere%2520i%2520ny%2520butik%2520i%2520K%25C3%25B8ln.jpg)
Det er gået alvorligt stærkt for de tre nordjyder Kasper Ulrich, Christoffer Bak og Christian Aachmann, siden de tre barndomsvenner i 2018 deltog i DR-programmet Løvens Hule med den tre år gamle modevirksomhed Shaping New Tomorrow.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"D2C er i mine øjne nødvendigt for de danske brands"
For abonnenter