DetailWatch

"D2C er i mine øjne nødvendigt for de danske brands"

Direkte handel til forbrugerne vinder frem, og en ny analyse fra Dansk Erhverv peger på, hvilke fordele danskerne ser ved den såkaldte D2C-handel. Virksomhederne skal dog også være opmærksomme på visse barrierer.

Modevirksomheden Shaping New Tomorrow er et af de danske selskaber, der har haft D2C-salg på sin webshop siden opstarten. Selskabet har i dag også seks fysiske butikker. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Hvis danske brands og producenter skal have succes fremadrettet, vil direkte salg til forbrugeren – den såkaldte direct-to-consumer-handel eller blot D2C – spille en afgørende rolle.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede