"D2C er i mine øjne nødvendigt for de danske brands"
Direkte handel til forbrugerne vinder frem, og en ny analyse fra Dansk Erhverv peger på, hvilke fordele danskerne ser ved den såkaldte D2C-handel. Virksomhederne skal dog også være opmærksomme på visse barrierer.
![Modevirksomheden Shaping New Tomorrow er et af de danske selskaber, der har haft D2C-salg på sin webshop siden opstarten. Selskabet har i dag også seks fysiske butikker. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13853526.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200611-912508-2-8256x4640ma.jpg)
Hvis danske brands og producenter skal have succes fremadrettet, vil direkte salg til forbrugeren – den såkaldte direct-to-consumer-handel eller blot D2C – spille en afgørende rolle.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.