Mikkel Grene om online satsning: Vi har ikke fået alle synergier op at køre endnu

Selvom Søstrene Grene har fået godt gang i onlinesalget, står selskabet stadig med en række udfordringer efter lanceringen af sin webshop for to år siden. Den største opgave er at få udnyttet synergierne mellem de fysiske butikker og onlineforretningen bedre, fortæller topchef Mikkel Grene.
Mikkel Grene er adm. direktør i Søstrene Grene, mens broren Chresten Grene er kreativ direktør i selskabet. | Foto: Mads Frost/ERH
Mikkel Grene er adm. direktør i Søstrene Grene, mens broren Chresten Grene er kreativ direktør i selskabet. | Foto: Mads Frost/ERH

Søstrene Grene kom lidt sent ud af starthullerne i forhold til at lancere en webshop. Den erkendelse har direktør Mikkel Grene ikke lagt skjul på, og det skyldes blandt andet, at selskabet kører med en franchise-model, og man har frygtet, om onlinehandlen ville svække de fysiske butikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også