Mikkel Grene om online satsning: Vi har ikke fået alle synergier op at køre endnu
Selvom Søstrene Grene har fået godt gang i onlinesalget, står selskabet stadig med en række udfordringer efter lanceringen af sin webshop for to år siden. Den største opgave er at få udnyttet synergierne mellem de fysiske butikker og onlineforretningen bedre, fortæller topchef Mikkel Grene.

Søstrene Grene kom lidt sent ud af starthullerne i forhold til at lancere en webshop. Den erkendelse har direktør Mikkel Grene ikke lagt skjul på, og det skyldes blandt andet, at selskabet kører med en franchise-model, og man har frygtet, om onlinehandlen ville svække de fysiske butikker.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Søstrene Grene indgår samarbejde med Wolt
For abonnenter