En del af Watch Medier

DetailWatchmandag30. januar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Elektronik
  • Sport og Fritid
01.04.2022kl. 07.44

Stor skandinavisk tøjportal afvikler sit eget herretøjsbrand

Den svenske e-commerce-gigant Ellos har besluttet sig for at afvikle herretøjsbrandet Stayhard, da det ikke lever op til koncernens krav til en videre udvikling.
På Ellos' danske hjemmeside er der helt lukket ned for køb af Stayhards tøj. | Foto: Screenshot
af ALEXANDER THORUP JENSEN

Brugere af det svenske tøjmærke Stayhard må forberede sig på at købe sit tøj andetsted, efter modeportalen Ellos, som står bag mærket, har valgt at afvikle sit eget brand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede artikler:

  • Fra 1. april er det ikke længere lovligt at sælge e-cigaretter med smag. Det betyder et noget mere begrænset sortiment for Gejser. | Foto: Andreas Merrald

    Landsdækkende dansk e-cigaret-kæde skifter navn

    For abonnenter

  • Eventyrsport sælger alverdens tøj og udstyr til naturrejser og -udflugter. | Foto: Marius Renner

    Nyt koncept får Eventyrsport til at flytte ud af Esbjerg

  • Stark forlænger sponsoratet med DBU, så byggemarkedskæden nu også kommer på spillertrøjen. | Foto: Pr

    Stark udvider DBU-sponsorat og kommer på landsholdstrøjen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Foto: Marie Ravn / Ritzau Scanpix
Nyheder

Trods dyk i julesalget forventer danske Georg Jensen bedre tider

Den danske designvirksomhed Georg Jensen A/S løftede omsætningen globalt med 6 pct. i fjor – trods salgsdyk i årets sidste kvartal. 
  • Året der gik i detailbranchen: Her er de største historier fra 2022
  • Dansk designfirma med mere end 250 års historie når rekordresultat

For abonnenter

Foto: Pr / Dagrofa
Dagligvarer

Dagligvarekæde vil åbne flere takeaway-steder i landet

Foto: Jonas Olufson / Ritzau Scanpix
Mode og Velvære

Hvelplund-direktør forsigtig optimistisk efter kinesisk corona-lempelse

For abonnenter

Foto: Andrew Kelly
Sport og Fritid

Lego-konkurrent fyrer mere end hver sjette medarbejder

Sille Pedersen og Søren Kirkegaard står bag flere selskaber. Salget tog for alvor fart, da de begyndte at sælge kulørte foldekasser. | Foto: Casper Dalhoff
DetailWatch

Iværksætterduo udbygger kerneforretning med foldekasser

For abonnenter

Foto: CHRISTIAN HARTMANN/REUTERS / Ritzau Scanpix
Mode og Velvære

Fransk luksuskæmpe præsterer bedste omsætning nogensinde

For abonnenter

Læs også

Sille Pedersen og Søren Kirkegaard står bag flere selskaber. Salget tog for alvor fart, da de begyndte at sælge kulørte foldekasser. | Foto: Casper Dalhoff
DetailWatch

Iværksætterduo udbygger kerneforretning med foldekasser

Det hele begyndte med en interiørbutik i Ebeltoft på Djursland. Siden har iværksætterparret gjort populære kasser i plastic og designbrandet Bongusta til en fælles levevej. Seneste skud på stammen er brandet Made Crate.

For abonnenter

Aldi trækker sig ud af Danmark i løbet af 2023, meddelte den tyskejede dagligvarekæde i december. | Photo: Christian Lykking/ERH
DetailWatch

Aldi starter ophørsudsalg i Danmark inden lukning

Dagligvarekæden Aldi skyder gang i et ophørsudsalg med rabatter på op til 70 pct., før den planlagte lukning af alle danske butikker i løbet af 2023.

For abonnenter

Københavns Lufthavn er et internationalt fyrtårn inden for detailhandel, mener Matthew Brown. | Foto: Censuum
Bolig og Design

International trendspotter: Dansk detailhandel skal være mindre "funktionel" og "kedelig" i 2023

Danske detailhandlere har sans for luksus til lavpris, men kan med fordel skrue op for oplevelser, mening – og hastigheden i servicen i 2023, mener den britiske trendspotter Matthew Brown.

For abonnenter

Seneste nyt

  • Dagligvarekæde vil åbne flere takeaway-steder i landet – 29. jan.
  • Lego-konkurrent fyrer mere end hver sjette medarbejder – 29. jan.
  • Fransk luksuskæmpe præsterer bedste omsætning nogensinde – 29. jan.
  • Trods dyk i julesalget forventer danske Georg Jensen bedre tider – 27. jan.
  • Hvelplund-direktør forsigtig optimistisk efter kinesisk corona-lempelse – 27. jan.
  • Flere Aldi-butikker melder om udsolgt og lukker før tid – 27. jan.
  • Medvinden er vendt for den danske skoindustri – 27. jan.
  • Iværksætterduo udbygger kerneforretning med foldekasser – 27. jan.
  • Analyse: Dansk mode står solidt – med lav sigtbarhed og nye krav – 27. jan.
  • Hanstholm Køkken havde fremgang op til lukning: ”Afmatning” rammer – 27. jan.
  • Lars Larsen Group samler detailselskaber under én paraply: Sådan går det dem – 27. jan.
  • Modefirmaer får opkøbstilbud på stribe – 27. jan.
  • Rema 1000 trækker sig fra al handel med Skare Meat Packers – 27. jan.
  • Shoppingcenter ved Aarhus solgt med heftig rabat – 27. jan.
  • Asos hyrer profil ind til at rydde op i finanserne – 27. jan.
Flere nyheder

Watch Job

  • Scrum Master with a practical approach

  • Business Change Manager til implementering af fremtidens togs uddannelsesprojekter

  • Tilbudschef - NCC Renovering Vest

  • Centerdirektør til Sønderborg

  • Jurister søges til Corporate Legal i Danmarks Eksport & Investeringsfond

Se flere jobs

Kolofon

DetailWatch
Søg

Sektioner

  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Elektronik
  • Sport og Fritid
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Louise Reseke

lr@detailwatch.dk

Tlf.: +45 3330 8450

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Job

Abonnement

Prøv DetailWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

detailwatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Læs mere om abonnement her

Adresse

DetailWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8450

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © DetailWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
DetailWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge