DetailWatch

Dansk sportsmærke trækker 11 millioner ud i udbytte efter rekordår

I sit femte år lander det københavnske løbetøjsbrand Saysky et resultat på 6,3 mio. kr. og trækker hele 11 mio. kr. ud i udbytte til ejer, der selv har rødder i elitesporten.

Saysky sælger løbetøj med en "urban og afslappet attitude", lyder det på virksomhedens webshop. | Foto: Saysky

Efter en mislykket kvalifikation til OL i windsurfing besluttede Lars Christian Pedersen for fem år siden at stifte løbetøjsmærket Saysky, der trækker på hans erfaring fra vandsporten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede