Dansk sportsmærke trækker 11 millioner ud i udbytte efter rekordår

I sit femte år lander det københavnske løbetøjsbrand Saysky et resultat på 6,3 mio. kr. og trækker hele 11 mio. kr. ud i udbytte til ejer, der selv har rødder i elitesporten.
Saysky sælger løbetøj med en "urban og afslappet attitude", lyder det på virksomhedens webshop. | Foto: Saysky
Saysky sælger løbetøj med en "urban og afslappet attitude", lyder det på virksomhedens webshop. | Foto: Saysky

Efter en mislykket kvalifikation til OL i windsurfing besluttede Lars Christian Pedersen for fem år siden at stifte løbetøjsmærket Saysky, der trækker på hans erfaring fra vandsporten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også