Dansk sportsmærke trækker 11 millioner ud i udbytte efter rekordår
I sit femte år lander det københavnske løbetøjsbrand Saysky et resultat på 6,3 mio. kr. og trækker hele 11 mio. kr. ud i udbytte til ejer, der selv har rødder i elitesporten.
![Saysky sælger løbetøj med en "urban og afslappet attitude", lyder det på virksomhedens webshop. | Foto: Saysky](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14120882.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lczmu6tvapnn191nf.jpg)
Efter en mislykket kvalifikation til OL i windsurfing besluttede Lars Christian Pedersen for fem år siden at stifte løbetøjsmærket Saysky, der trækker på hans erfaring fra vandsporten.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.