DetailWatch

Hummel spiller igen offensivt og scorer salgsvækst på 38 pct.

Ekspansion over for engroskunder og i onlinehandlen kombineret med aftaler om sponsorat hos flere storklubber i europæisk fodbold. Det er ifølge den adm. direktør blandt forklaringerne på, at Hummel er kommet styrket gennem coronatiden.

Blandt de europæiske fodboldklubber, som Hummel har lavet sponsoraftaler med, er engelske Everton, der spiller i tøj fra det danske sportsmærke. | Foto: Matthew Childs/Action Images via REUTERS / X03810

Efter dyk i det første coronaår har den danske sportsvirksomhed Hummel holdt fart i et angreb på markedet. Det betyder, at selskabet kom ud af 2021 med et større løft i omsætningen og millionplus.

Hummel har netop præsenteret nøgletal for udviklingen i 2020 i selskabet, der ejes af familiekoncernen Thornico med Christian Stadil i spidsen. Det endelige regnskab kommer først senere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs