Hummel spiller igen offensivt og scorer salgsvækst på 38 pct.

Ekspansion over for engroskunder og i onlinehandlen kombineret med aftaler om sponsorat hos flere storklubber i europæisk fodbold. Det er ifølge den adm. direktør blandt forklaringerne på, at Hummel er kommet styrket gennem coronatiden.
Blandt de europæiske fodboldklubber, som Hummel har lavet sponsoraftaler med, er engelske Everton, der spiller i tøj fra det danske sportsmærke. | Foto: Matthew Childs/Action Images via REUTERS / X03810
Blandt de europæiske fodboldklubber, som Hummel har lavet sponsoraftaler med, er engelske Everton, der spiller i tøj fra det danske sportsmærke. | Foto: Matthew Childs/Action Images via REUTERS / X03810
AF JESPER OLESEN

Efter dyk i det første coronaår har den danske sportsvirksomhed Hummel holdt fart i et angreb på markedet. Det betyder, at selskabet kom ud af 2021 med et større løft i omsætningen og millionplus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også