Liewood taber tocifret millionbeløb og ændrer i ledelsen

”Vi er fortsat i en stærk position på tværs af markeder, og vi sigter mod vækst på vores nøglemarkeder,” siger direktør og stifter efter en større salgsnedgang og designselskabets første underskud.
Foto: Gregers Tycho
Foto: Gregers Tycho

For andet år i træk var der tilbagegang på bundlinjen for danske Liewood, der sælger tøj, interiør og designprodukter til børn, efter en høj vækst i årene forinden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår