B&O er færdig med at slanke butiksnet – men vækst udebliver i nøglemarked

Med en ny kapitalindsprøjtning i udsigt og mere end 2000 multibrand-butikker skåret ud af nettet i seneste regnskabsår er danske B&O klar på at trykke speederen i bund på luksusstrategi.
Nikolaj Wendelboe har siden 2019 været finansdirektør i B&O. | Foto: PR / B&O
Nikolaj Wendelboe har siden 2019 været finansdirektør i B&O. | Foto: PR / B&O

Bang & Olufsen har brug for flere penge til at sætte fart på sin strategiplan, der skal gøre den danske hifi-virksomhed til et luksusbrand i Gucci-klassen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også