”Vi vil lancere et mere formaliseret setup – en slags ”7-Eleven Løvens Hule”

SOMMERSTATUS: Ændringerne på dagligvaremarkedet, AI, debatten om brugen af ”børneagenter” og øget konkurrence har kendetegnet første halvår for topchef i 7-Eleven, Jesper Østergaard.
Jesper Østergaard har stået i spidsen for 7-Eleven i Danmark siden 2006. | Foto: PR/7-Eleven
Jesper Østergaard har stået i spidsen for 7-Eleven i Danmark siden 2006. | Foto: PR/7-Eleven

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Sådan kommer indgangen til Ikeas butikslokaler i højhuset på Fifth Avenue ifølge planerne til at se ud. | Photo: Ingka Group

    Ikea investerer i varehus midt i New York

    For abonnenter