Mads Nørgaards NFT-satsning var ingen guldgrube: "Vi solgte stort set ikke noget"

En kollektion med virtuelt tøj var ingen salgsmæssig succes, men satsningen gav mening med PR-øjne, mener bureauet bag kollektionen. Det skriver Børsen.
Mads Nørgaard lancerede sidste år en digital kollektion sammen med det digitale bureau Phanta Enterprices. | Foto: Pr / Mads Nørgaard
Mads Nørgaard lancerede sidste år en digital kollektion sammen med det digitale bureau Phanta Enterprices. | Foto: Pr / Mads Nørgaard

Tøjvirksomheden Mads Nørgaard og Birger Christensen samt hifi-selskabet Bang & Olufsen har alle bevæget sig ind på markedet for NFT’er – non-fungible tokens – som er digitale produkter, men ifølge en af folkene bag Mads Nørgaards satsning var det ikke nogen guldgrube.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også