Klagerne over kosmetikkædes netbutik vokser: "Ekstremt problematisk"

Selvom den tyske kosmetikkæmpe Douglas tidligere har lovet bedring, er klageregnen fortsat fra danske kunder, hvoraf mindst en har valgt at politianmelde kæden. Også E-mærket har øget fokus på netbutikken, der svarer, at man klart ikke er tilfreds med at få negative feedback fra kunder. (Opdateret)
Douglas-kæden har salg i 26 europæiske lande og havde i 2020/2021 en omsætning på omtrent 23 mia. kr. | Foto: Pr/douglas
Douglas-kæden har salg i 26 europæiske lande og havde i 2020/2021 en omsætning på omtrent 23 mia. kr. | Foto: Pr/douglas

Opdateret 08.43 med kommentarer fra Douglas.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også