Danske kunder beskylder tysk kosmetikkæmpe for at trække penge og annullere ordrer

Fem måneder efter den tyske kosmetikkoncern Douglas lancerede sin danske webshop klager flere kunder over betalte, men annullerede ordrer og fraværende kundeservice. ”Vi havde nogle vanskeligheder de første måneder,” svarer Douglas på kritikken.
Den tyske kosmetikkoncern Douglas har omtrent 2000 fysiske butikker og sælger skønhedsprodukter i 26 lande. | Foto: Douglas
Den tyske kosmetikkoncern Douglas har omtrent 2000 fysiske butikker og sælger skønhedsprodukter i 26 lande. | Foto: Douglas

I maj åbnede den tyskejede skønhedskoncern Douglas sin første skandinaviske webshop med budskabet om Danmark som et ”ekstremt attraktivt” marked, ”fordi danskerne er langt fremme i den digitale udvikling og trygge ved at handle online.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også