Dansk solbrillefirma har ramt plet med prispunkt og vokser 30-40 pct. hvert år
Det danske solbrillebrand A. Kjærbede har godt gang i væksten og rammer i år en omsætning på den gode side af 30 mio. kr. Fremgangen skyldes dog ikke uendeligt mange timer på kontoret. ”Vi arbejder for at holde fri og leve et godt liv,” siger stifter.
![Alle solbriller fra det danske brand A. Kjærbede bliver solgt til en fast pris på til 199 kr. | Foto: A. Kjærbede/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14325063.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mdhoym9atf1cujwwfyd.jpg)
Adam Geertsen havde egentlig ikke en drøm om at lave solbriller eller starte sit eget brand, men tilfældighederne ville, at han for fem år siden stiftede solbrillevirksomheden A. Kjærbede, som i dag sælger solbriller i 2.000 butikker verden over.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.