DetailWatch

Dansk solbrillefirma har ramt plet med prispunkt og vokser 30-40 pct. hvert år

Det danske solbrillebrand A. Kjærbede har godt gang i væksten og rammer i år en omsætning på den gode side af 30 mio. kr. Fremgangen skyldes dog ikke uendeligt mange timer på kontoret. ”Vi arbejder for at holde fri og leve et godt liv,” siger stifter.

Alle solbriller fra det danske brand A. Kjærbede bliver solgt til en fast pris på til 199 kr. | Foto: A. Kjærbede/PR

Adam Geertsen havde egentlig ikke en drøm om at lave solbriller eller starte sit eget brand, men tilfældighederne ville, at han for fem år siden stiftede solbrillevirksomheden A. Kjærbede, som i dag sælger solbriller i 2.000 butikker verden over.

Efter 25 år i modebranchen, hvor Adam Geertsen både havde arbejdet med salg og design, var det tid til et sceneskift. Han skulle være far, og han ønskede, at arbejdet skulle fylde mindre.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs