Dansk solbrillefirma har ramt plet med prispunkt og vokser 30-40 pct. hvert år

Det danske solbrillebrand A. Kjærbede har godt gang i væksten og rammer i år en omsætning på den gode side af 30 mio. kr. Fremgangen skyldes dog ikke uendeligt mange timer på kontoret. ”Vi arbejder for at holde fri og leve et godt liv,” siger stifter.
Alle solbriller fra det danske brand A. Kjærbede bliver solgt til en fast pris på til 199 kr. | Foto: A. Kjærbede/PR
Alle solbriller fra det danske brand A. Kjærbede bliver solgt til en fast pris på til 199 kr. | Foto: A. Kjærbede/PR

Adam Geertsen havde egentlig ikke en drøm om at lave solbriller eller starte sit eget brand, men tilfældighederne ville, at han for fem år siden stiftede solbrillevirksomheden A. Kjærbede, som i dag sælger solbriller i 2.000 butikker verden over.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også