DetailWatch

Trods nyt millionunderskud: Direktør for solbrillefirma ser positiv udvikling

Christopher Cloos har tabt over 22 mio. kr. på to år. Alligevel ser direktør Julius Langkilde ”en positiv udvikling – også på bundlinjen” og ser potentiale for et frasalg.

Solbrillebrandet Christopher Cloos er stiftet af Julius Langkilde og to medstiftere, der ikke længere er i selskabet. Inspirationen til navnet kommer fra en mand fra Monaco, som to af stifterne mødte på en strand i Sydfrankrig. | Foto: Christopher Cloos/Pr

Med en selverklæret målsætning om at beklæde én mio. ansigter og en omsætning på 200 mio. kr. i 2024 lægger den danske solbrillevirksomhed Christopher Cloos ikke skjul på ambitionerne.

Og med Tom Brady – spillende legende i amerikansk fodbold og talrig Super Bowl-vinder – og nu også det 21-årige amerikanske tennis-talent Jenson Brooksby som ambassadører samt store investorer som den amerikanske investorgruppe Feenix Venture Partners og senest det store amerikanske mediehus A360 Media i ryggen er der nok, der spår selskabet en stor succes.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs