Trods nyt millionunderskud: Direktør for solbrillefirma ser positiv udvikling
Christopher Cloos har tabt over 22 mio. kr. på to år. Alligevel ser direktør Julius Langkilde ”en positiv udvikling – også på bundlinjen” og ser potentiale for et frasalg.

Med en selverklæret målsætning om at beklæde én mio. ansigter og en omsætning på 200 mio. kr. i 2024 lægger den danske solbrillevirksomhed Christopher Cloos ikke skjul på ambitionerne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Amerikansk mediehus køber sig ind i dansk brille-startup
For abonnenter