Trods nyt millionunderskud: Direktør for solbrillefirma ser positiv udvikling

Christopher Cloos har tabt over 22 mio. kr. på to år. Alligevel ser direktør Julius Langkilde ”en positiv udvikling – også på bundlinjen” og ser potentiale for et frasalg.
Solbrillebrandet Christopher Cloos er stiftet af Julius Langkilde og to medstiftere, der ikke længere er i selskabet. Inspirationen til navnet kommer fra en mand fra Monaco, som to af stifterne mødte på en strand i Sydfrankrig. | Foto: Christopher Cloos/Pr
Solbrillebrandet Christopher Cloos er stiftet af Julius Langkilde og to medstiftere, der ikke længere er i selskabet. Inspirationen til navnet kommer fra en mand fra Monaco, som to af stifterne mødte på en strand i Sydfrankrig. | Foto: Christopher Cloos/Pr

Med en selverklæret målsætning om at beklæde én mio. ansigter og en omsætning på 200 mio. kr. i 2024 lægger den danske solbrillevirksomhed Christopher Cloos ikke skjul på ambitionerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også