Trods nyt millionunderskud: Direktør for solbrillefirma ser positiv udvikling
Christopher Cloos har tabt over 22 mio. kr. på to år. Alligevel ser direktør Julius Langkilde ”en positiv udvikling – også på bundlinjen” og ser potentiale for et frasalg.
![Solbrillebrandet Christopher Cloos er stiftet af Julius Langkilde og to medstiftere, der ikke længere er i selskabet. Inspirationen til navnet kommer fra en mand fra Monaco, som to af stifterne mødte på en strand i Sydfrankrig. | Foto: Christopher Cloos/Pr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14190336.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Christopher%2520Cloos%2520-%2520Julius%2520Langkilde%25202.jpg)
Med en selverklæret målsætning om at beklæde én mio. ansigter og en omsætning på 200 mio. kr. i 2024 lægger den danske solbrillevirksomhed Christopher Cloos ikke skjul på ambitionerne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Amerikansk mediehus køber sig ind i dansk brille-startup
For abonnenter