Amerikansk mediehus køber sig ind i dansk brille-startup

A360 Media køber 9 pct. af den danske brillevirksomhed Christopher Cloos, som til gengæld får adgang til en marketingpulje for mediehusets udgivelser.
Foto: Jeppe Carlsen/Christopher Cloos/PR
Foto: Jeppe Carlsen/Christopher Cloos/PR

Det 86 år gamle amerikanske mediehus A360 Media køber 9 pct. af den danske brillevirksomhed Christopher Cloos.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også