Svensk solbrillebrand runder trecifret millionomsætning og sigter mod milliarden
Det hurtigtvoksende svenske solbrillemærke Chimi fortsatte væksten i et svært 2021 og nåede alligevel op på 100 mio. svenske kr. i omsætning. Nu går grundlæggerne efter en milliardomsætning inden for fem år.
Den svenske solbrillevirksomhed Chimi har sat en ambitiøs milepæl om at tidoble den netop offentliggjorte omsætning på 100 mio. svenske kr. i 2021 – svarende til 72,5 mio. danske kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Amerikansk mediehus køber sig ind i dansk brille-startup
For abonnenter