Svensk solbrillebrand runder trecifret millionomsætning og sigter mod milliarden

Det hurtigtvoksende svenske solbrillemærke Chimi fortsatte væksten i et svært 2021 og nåede alligevel op på 100 mio. svenske kr. i omsætning. Nu går grundlæggerne efter en milliardomsætning inden for fem år.
Foto: Screenshot fra Chimis hjemmeside
Foto: Screenshot fra Chimis hjemmeside

Den svenske solbrillevirksomhed Chimi har sat en ambitiøs milepæl om at tidoble den netop offentliggjorte omsætning på 100 mio. svenske kr. i 2021 – svarende til 72,5 mio. danske kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også