Fagfolk ser globale forsyningskæder som fortid efter flaskehalse og fragtkaos
En mere usikker verden gør, at supply chain-professor og Dansk Industri mener, at tiden med globale forsyningskæder i store dele af detailhandlen er slut.

Bang & Olufsen undersøger alternative forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina og Taiwan. Den tyske bilkæmpe Volkswagen fokuserer i ny strategi på kortere forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Bang & Olufsen vil fri af kinesisk komponent-klemme
For abonnenter