Fagfolk ser globale forsyningskæder som fortid efter flaskehalse og fragtkaos
En mere usikker verden gør, at supply chain-professor og Dansk Industri mener, at tiden med globale forsyningskæder i store dele af detailhandlen er slut.
![Luftfoto over dybvandshavnen Yangshan, som er en del af havneområdet i Shanghai, der er verdens største. | Foto: Xu Congjun/AP/Ritzau Scanpix/AP](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14311963.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mbutaapcl51i65n5net.jpg)
Bang & Olufsen undersøger alternative forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina og Taiwan. Den tyske bilkæmpe Volkswagen fokuserer i ny strategi på kortere forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bang & Olufsen vil fri af kinesisk komponent-klemme
For abonnenter