Detailvirksomheder kan skimte enden på omfattende transportkaos

Det begynder så småt at blive nemmere og billigere at få varer hjem. Det fortæller virksomheder som Jysk, DK Company og B&O efter snart to år med koks i forsyningskæden.
Den store detailkæde Jysk, som er en del af Lars Larsen Group, har fået nemmere ved at få varer hjem til tiden. | Foto: Sebastian Buur Gunvald/ERH
Den store detailkæde Jysk, som er en del af Lars Larsen Group, har fået nemmere ved at få varer hjem til tiden. | Foto: Sebastian Buur Gunvald/ERH
AF NIKLAS KRIGSLUND OG DAGMAR MAILUND REBSDORF

Danske detailkæder har kæmpet med flaskehalse og høje priser i snart to år, men nu kan de efterhånden skimte lyset for enden af tunnelen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også