Tøjkæde til unge vender skuden efter corona-bølgedal

Tøjkæden Kings & Queens, der primært henvender sig til unge, har været hårdt ramt af coronapandemien, men er tilbage for fuld styrke. ”Selskabet er afhængig af daglig tilstrøming af kunder i butikkerne,” lyder forklaringen.
Kings & Queens, der blev stiftet i 2004, lancerede sin egen webshop i 2018. | Foto: Udklip fra hjemmeside.
Kings & Queens, der blev stiftet i 2004, lancerede sin egen webshop i 2018. | Foto: Udklip fra hjemmeside.

Den danske tøjkæde Kings & Queens har efter en to år lang bølgedal genfundet formen og femdoblet overskuddet i det skæve regnskabsår, der går fra 1. marts 2021 til 28. februar 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også