Tøjkæde til unge vender skuden efter corona-bølgedal
Tøjkæden Kings & Queens, der primært henvender sig til unge, har været hårdt ramt af coronapandemien, men er tilbage for fuld styrke. ”Selskabet er afhængig af daglig tilstrøming af kunder i butikkerne,” lyder forklaringen.
![Kings & Queens, der blev stiftet i 2004, lancerede sin egen webshop i 2018. | Foto: Udklip fra hjemmeside.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14301012.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m9d0a0zrvlrwekfnip.jpg)
Den danske tøjkæde Kings & Queens har efter en to år lang bølgedal genfundet formen og femdoblet overskuddet i det skæve regnskabsår, der går fra 1. marts 2021 til 28. februar 2022.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.