DetailWatch

Tøjkæde til unge vender skuden efter corona-bølgedal

Tøjkæden Kings & Queens, der primært henvender sig til unge, har været hårdt ramt af coronapandemien, men er tilbage for fuld styrke. ”Selskabet er afhængig af daglig tilstrøming af kunder i butikkerne,” lyder forklaringen.

Kings & Queens, der blev stiftet i 2004, lancerede sin egen webshop i 2018. | Foto: Udklip fra hjemmeside.

Den danske tøjkæde Kings & Queens har efter en to år lang bølgedal genfundet formen og femdoblet overskuddet i det skæve regnskabsår, der går fra 1. marts 2021 til 28. februar 2022.

På bundlinjen står et overskud på 23,4 mio. kr., hvilket er det største overskud i tøjkædens historie, der går tilbage til 2004.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs