Ecco går sammen med internationale designere

Ecco-koncernen vil brede salget længere ud end sko. Et nyt modeprojekt er netop lanceret internationalt, men ikke her i landet, hvor koncernledelsen fortsat er tavs efter kritik af de fortsatte aktiviteter i Rusland.
Ecco har et netværk af 2.180 egne skobutikker rundt om i verden. | Foto: PR / Ecco
Ecco har et netværk af 2.180 egne skobutikker rundt om i verden. | Foto: PR / Ecco
AF JESPER OLESEN

Den danske skokoncern Ecco jagter nye og yngre forbrugere rundt om på kloden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også