DetailWatch

Bureau: Det er blevet dyrere at lande kunder på Facebook

Der skal flere annoncekroner op af lommen, hvis man vil lande kunder på Facebook, viser tal fra dansk bureau.

Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Prisen for en ny kunde hentet fra Facebook er steget det seneste år - det viser nye tal fra bureauet Obsidian Digital, skriver markedsføring.dk.

Ifølge bureauets beregninger er det blevet 21 procent dyrere at få en ny kunde via Facebook-annoncering.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs