Onlineforhandlere holder skindet på næsen i ny rapport

Webshops på stribe har i årets løb nedjusteret forventningerne. I ny e-handelsanalyse falder danskernes onlineforbrug marginalt, hvilket til dels kan tilskrives stigende forbrugerpriser.
Foto: Jens Büttner/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Büttner/AP/Ritzau Scanpix

De store online modeforhandlere Zalando, Boozt, Asos og Nelly.com har alle nedjusteret forventningerne til året, mens der også er bekymrede miner i de mindre webshops, og nu viser en ny analyse fra erhvervsorganisationen Dansk Industri, at danskernes gennemsnitlige forbrug online er faldet – omend marginalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også