Onlineforhandlere holder skindet på næsen i ny rapport
Webshops på stribe har i årets løb nedjusteret forventningerne. I ny e-handelsanalyse falder danskernes onlineforbrug marginalt, hvilket til dels kan tilskrives stigende forbrugerpriser.

De store online modeforhandlere Zalando, Boozt, Asos og Nelly.com har alle nedjusteret forventningerne til året, mens der også er bekymrede miner i de mindre webshops, og nu viser en ny analyse fra erhvervsorganisationen Dansk Industri, at danskernes gennemsnitlige forbrug online er faldet – omend marginalt.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Betalingsapps vinder frem hos forbrugerne
For abonnenter