Corona fik nethandel til at boome – nu gør de fysiske butikker comeback

Uagtet en dalende forbrugertillid samt stor usikkerhed melder dele af detailhandlen om ny optimisme for de fysiske butikker. Det efter år med butiksdød i takt med ændrede indkøbsmønstre.
Flere tøjbutikker melder om pæne kundetal trods den høje inflation og global usikkerhed. Arkivfoto: Mads Frost.
Flere tøjbutikker melder om pæne kundetal trods den høje inflation og global usikkerhed. Arkivfoto: Mads Frost.
AF JESPER OLESEN

Kunderne strømmer tilbage i de fysiske butikker. Samtidig flader onlinesalget ud, hvilket har fået flere store aktører på nettet til at skrue ned for forventningerne til 2022, lyder det fra flere aktører i detailhandlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også