Den Blå Avis og Bilbasen tabte flyvehøjde i første år med ny ejer

Lavt udbud af nye biler på verdensmarkedet og udgifter til integration med Schibsted-koncernen efter opkøb trak bundlinjen i selskabet bag DBA og Bilmarkedet ned under forventningerne til året.
Foto: PR/Den Blå Avis
Foto: PR/Den Blå Avis

2021 blev et dyrere år, hvor det tilmed var sværere at tjene penge, for de danske onlinemarkedspladser DBA og Bilbasen, end hvad den norske ejerkoncern Schibsted havde regnet med. Det fremgår af Schibsted Denmarks regnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også