"Big is beautiful i e-commerce": Presset marked udfordrer især mindre netbutikker

Flere opkøb kan være på vej i e-handlen. Særligt de små netbutikker er under pres i et stadig mere professionaliseret marked, hvis hårde betingelser udfordrer selv store spillere lige nu, siger to aktører, der følger branchen tæt.
"Der er sket en utrolig professionalisering i markedet," mener e-handelsdirektør i Dansk Erhverv Niels Ralund. | Foto: MAGNUS MØLLER
"Der er sket en utrolig professionalisering i markedet," mener e-handelsdirektør i Dansk Erhverv Niels Ralund. | Foto: MAGNUS MØLLER

Store investeringer under corona, et marked præget af krig i Europa, forsyningsproblemer og høje omkostninger presser de danske netbutikker. Men nogle mere end andre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også