Afmatning og usikkerhed får webshops til at finde plan B frem
Flere store onlineforretninger har nedjusteret og varslet besparelser efter tilbagegang i andet kvartal. Den kraftige reaktion handler både om større usikkerhed i markedet – men også en genåbning, der måske har overrasket, siger aktører.
![Modeplatformen Boozt har lige som konkurrenten Asos sænket forventningerne til årets vækst efter andet kvartal | Foto: Boozt/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14164703.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lilo51rlqe1iju8y85j.jpg)
Oven på en periode med høje vækstrater er det helt anderledes toner, der har lydt de seneste par uger fra store, børsnoterede onlinevirksomheder som Asos, Boozt og Nelly.com.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.