Fysiske detailbutikker er "ikke særlig åbne" over for nye tech-løsninger
Detailbranchen bør få øjnene op for nye tech-løsninger, der kan højne serviceniveauet og øge salget i de fysiske butikker. Sådan lyder det fra Mette Hjerrild Holm, der står i spidsen for et projekt i Lyngby, der de seneste par år har forsøgt at knytte bånd mellem traditionsbundne detailbutikker og unge tech-startups.
![Mette Hjerrild Holm, der er indehaver af Retailarkitekten, har siden december 2021 været daglig leder af Retailtech Lab. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14034634.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l1nrf0ytdfrm0t853k.jpg)
Hvilke sko løfter kunderne oftest op og kigger nærmere på? Er der hjørner af butikken, hvor kunderne aldrig kommer? Hvornår på ugen besøger yngre kvinder oftest butikken?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.