Fysiske detailbutikker er "ikke særlig åbne" over for nye tech-løsninger

Detailbranchen bør få øjnene op for nye tech-løsninger, der kan højne serviceniveauet og øge salget i de fysiske butikker. Sådan lyder det fra Mette Hjerrild Holm, der står i spidsen for et projekt i Lyngby, der de seneste par år har forsøgt at knytte bånd mellem traditionsbundne detailbutikker og unge tech-startups.
Mette Hjerrild Holm, der er indehaver af Retailarkitekten, har siden december 2021 været daglig leder af Retailtech Lab. | Foto: PR
Mette Hjerrild Holm, der er indehaver af Retailarkitekten, har siden december 2021 været daglig leder af Retailtech Lab. | Foto: PR

Hvilke sko løfter kunderne oftest op og kigger nærmere på? Er der hjørner af butikken, hvor kunderne aldrig kommer? Hvornår på ugen besøger yngre kvinder oftest butikken?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også