Vækstfonden skyder penge i nyt fysisk butikskoncept for onlinebutikker
Trods en hård start med corona og krig har butikskoncept for bæredygtige startups store vækstambitioner. ”Lige nu arbejder vi hårdt med at få bygget fundamentet,” lyder det fra stifter af Censuum, der netop har fået ekstra kapital ind.

Sko lavet med fiskelæder fra den islandske fiskeindustri, donationer til miljøbeskyttelse og byt gamle børnesko til nye.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Bestseller investerer i laboratorie-dyrket læder
For abonnenter