Vækstfonden skyder penge i nyt fysisk butikskoncept for onlinebutikker

Trods en hård start med corona og krig har butikskoncept for bæredygtige startups store vækstambitioner. ”Lige nu arbejder vi hårdt med at få bygget fundamentet,” lyder det fra stifter af Censuum, der netop har fået ekstra kapital ind.
Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Sko lavet med fiskelæder fra den islandske fiskeindustri, donationer til miljøbeskyttelse og byt gamle børnesko til nye.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også