DetailWatch

Lego trykker på onlinespeederen: "Vores største digitale investering i historien"

Massive investeringer i onlinesalg og et metavers spiller en hovedrolle i Legos digitale omstilling. I spidsen for strategien står Atul Bhardwaj, der blev hentet til Lego i 2020 og netop har sat en oprustning på digitale kompetencer ind.

Atul Bhardwaj har en fortid i med digitalisering i detailverdenen – senest hos den tyske elektronikforhandler MediaMarkt, men også hos den britiske supermarkedskæde Tesco. | Foto: Lego/PR

”Vi taler ikke rigtig om beløb, men det er den største investering, vi har lavet i digitalisering, i historien. Vi tredobler næsten antallet af ansatte i digitalisering som led i transformationen, så det giver dig en smag på, hvilken slags investering vi er i gang med. It’s huge.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede