Lego trykker på onlinespeederen: "Vores største digitale investering i historien"

Massive investeringer i onlinesalg og et metavers spiller en hovedrolle i Legos digitale omstilling. I spidsen for strategien står Atul Bhardwaj, der blev hentet til Lego i 2020 og netop har sat en oprustning på digitale kompetencer ind.
Atul Bhardwaj har en fortid i med digitalisering i detailverdenen – senest hos den tyske elektronikforhandler MediaMarkt, men også hos den britiske supermarkedskæde Tesco. | Foto: Lego/PR
Atul Bhardwaj har en fortid i med digitalisering i detailverdenen – senest hos den tyske elektronikforhandler MediaMarkt, men også hos den britiske supermarkedskæde Tesco. | Foto: Lego/PR

”Vi taler ikke rigtig om beløb, men det er den største investering, vi har lavet i digitalisering, i historien. Vi tredobler næsten antallet af ansatte i digitalisering som led i transformationen, så det giver dig en smag på, hvilken slags investering vi er i gang med. It’s huge.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også