Lego vil styrke investeringer i e-commerce for at nå flere kunder

Onlinesalget var med til at drive en markant vækst for Lego i 2021. Investeringer i såvel fysiske som digitale salgskanaler skal fortsætte i 2022, lyder det fra koncernen, der kalder udviklingen inden for metaverser ”interessant”.
Legos mere end 800 fysiske butikker skal væves sammen med digitale salgskanaler | Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix
Legos mere end 800 fysiske butikker skal væves sammen med digitale salgskanaler | Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix

Legos omsætning og indtjening nåede nye højder i 2021, hvor koncernen for første gang rundede en omsætning på 50 mia. kr. efter et salgsridt, der lagde 27 pct. til toplinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også