Lego vil styrke investeringer i e-commerce for at nå flere kunder

Onlinesalget var med til at drive en markant vækst for Lego i 2021. Investeringer i såvel fysiske som digitale salgskanaler skal fortsætte i 2022, lyder det fra koncernen, der kalder udviklingen inden for metaverser ”interessant”.
Legos mere end 800 fysiske butikker skal væves sammen med digitale salgskanaler | Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix
Legos mere end 800 fysiske butikker skal væves sammen med digitale salgskanaler | Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix

Legos omsætning og indtjening nåede nye højder i 2021, hvor koncernen for første gang rundede en omsætning på 50 mia. kr. efter et salgsridt, der lagde 27 pct. til toplinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også