Lego vil styrke investeringer i e-commerce for at nå flere kunder
Onlinesalget var med til at drive en markant vækst for Lego i 2021. Investeringer i såvel fysiske som digitale salgskanaler skal fortsætte i 2022, lyder det fra koncernen, der kalder udviklingen inden for metaverser ”interessant”.
![Legos mere end 800 fysiske butikker skal væves sammen med digitale salgskanaler | Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13808023.ece/ALTERNATES/schema-16_9/21333723293980-1920x1080we.jpg)
Legos omsætning og indtjening nåede nye højder i 2021, hvor koncernen for første gang rundede en omsætning på 50 mia. kr. efter et salgsridt, der lagde 27 pct. til toplinjen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.