Salling Group-topchef vil styrke salg af nonfood som led i ny strategi

Koncernen er ved at lægge an til en ny strategi, hvori der ifølge topchef Anders Hagh kan gøres markant mere inden for salget af nonfood.
Anders Hagh tiltrådte som ny topchef for Salling Group 1. juli i år. | Foto: Emilie Toldam Futtrup
Anders Hagh tiltrådte som ny topchef for Salling Group 1. juli i år. | Foto: Emilie Toldam Futtrup

Salling Group vil som led i en ny strategi, som milliardkoncernen barsler med, stå endnu stærkere på salg af nonfood, herunder alt fra køkkenudstyr og elektronik til tøj, skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også