Lidl-direktør:"Jeg bygger ikke butikker, når markedet er allermest usikkert"
INTERVIEW: Et uforudsigeligt marked har fået Lidl Danmark til at skrue ned for udvidelsesplanerne. Til gengæld skrues der op for fokus på den organiske vækst. Discounttrend og store private label-muskler giver direktør store forventninger til fremtiden.
![39-årige Jens Stratmann har været i Lidl-koncernen siden 2005 og indtog direktørjobbet i Lidl Danmark den 1. juni 2021. | Foto: PR/Lidl Danmark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14646915/6an2dd/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nuxrnmsm29kbnzzg5r.jpg)
Egentlig var det meningen, at mellem seks og otte nye Lidl-butikker skulle have slået dørene op i løbet af efteråret og dermed have bragt discountkæden op på 144-146 danske butikker.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lidl-direktør afviser prisloft som "ikke autentisk"
For abonnenter