Lidl investerer tocifret millionbeløb i elektroniske prisskilte

I begyndelsen af næste år vil Lidl have udrullet elektroniske prisskilte i alle danske butikker. Det skal frigøre arbejdstid i butikkerne og nedbringe antallet af fejl i priserne.
Zita Szlavikovics har været salgsdirektør i Lidl Danmark siden maj i år | Foto: Lidl
Zita Szlavikovics har været salgsdirektør i Lidl Danmark siden maj i år | Foto: Lidl

Den tyske dagligvarekoncern Lidl har sat gang i en udskiftning af prisskiltene i de 138 danske butikker, så de fremover bliver elektroniske frem for papirskilte, som skal udskiftes manuelt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også