Lidl-direktør afviser prisloft som "ikke autentisk"
Stigende fødevarepriser i detailbranchen har ført til kundestrøm til den tyske discountaktør, der dog ikke vil holde priserne kunstigt nede. ”Kunderne kender os allerede for at være gode til prisen,” siger kædens direktør, Jens Stratmann.

I en tid hvor fødevarepriserne har ramt det højeste niveau i over 40 år, er det ikke så underligt, at kunderne søger mod de gode tilbud og lavere priser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Lidl får ny CSR- og kommunikationschef
For abonnenter
Lidl når for første gang over 100 milliarder euro
For abonnenter