DetailWatch

Tilbudsjagt på nettet boomer

Antallet af søgninger i den digitale tilbudsavis Etilbudsavis er steget med 70 pct. i de to første uger af august sammenlignet med samme periode sidste år, skriver Dagligvarehandlen.

Online tilbudsjagt har været populært i august. | Foto: Jacob Ehrbahn

Den digitale tilbudsavis Etilbudsavis har i de første to måneder af august oplevet 1,4 mio. søgninger – en stigning på 70 pct. sammenlignet med samme periode sidste år. Det skriver Dagligvarehandlen.

Også forbrugernes søgeadfærd er ændret, så mere halvdelen af søgningerne i august har efterspurgt produkttyper som ”smør”, imens søgningerne på specifikke kæder er faldet fra at udgøre 35 pct. til 25 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs