DetailWatch

Dagligvarekæder i intens kamp om at være danskernes foretrukne discountforretning

Coop og Nemlig.com lancerer nye tiltag for at imødekomme danskernes fokus på pris. Ifølge ekspert er det et spil for at tiltrække kunder i et yderst svært marked.

Stefan Plenge, direktør for onlinesupermarkedet Nemlig.com. | Foto: Martin Lehmann

Coronatidens storforbrug af dyrt oksekød og andre dagligvarer i den dyre ende er forbi. I stedet har forbrugerne skærpet fokus på pris, og det får nu dagligvarekæder til at lancere prisreduktion på en række varer i forsøget på at fremstå som markedets billigste alternativ.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede