DetailWatch

Dagligvarer og plantebøffer skal hjælpe Aarstiderne tilbage på sporet

Efter underskud i 2021 har den økologiske måltidsaktør fokus på udvikling af forretningen og på at sikre lønsomheden. Selskabet skal udbygge de nye forretningsområder, fortæller Aarstidernes adm. direktør.

Foto: PR / Aarstiderne

Måltidskasserne er rygraden i Aarstidernes forretning, men fremover skal udvalgte dagligvarer og færdige ingredienser fylde mere i omsætningen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede