DetailWatch

Dagligvarer og plantebøffer skal hjælpe Aarstiderne tilbage på sporet

Efter underskud i 2021 har den økologiske måltidsaktør fokus på udvikling af forretningen og på at sikre lønsomheden. Selskabet skal udbygge de nye forretningsområder, fortæller Aarstidernes adm. direktør.

Foto: PR / Aarstiderne

Måltidskasserne er rygraden i Aarstidernes forretning, men fremover skal udvalgte dagligvarer og færdige ingredienser fylde mere i omsætningen.

Budskabet kommer efter offentliggørelsen af Aarstidernes regnskab for 2021, hvor der blinker et underskud på 2,9 mio. kr. efter en perlerække af overskud i de foregående år. For hammeren ramte selskabet, der siden 1999 har gjort sig kendt med salget af måltids- og grøntkasser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede