Dagligvarer og plantebøffer skal hjælpe Aarstiderne tilbage på sporet

Efter underskud i 2021 har den økologiske måltidsaktør fokus på udvikling af forretningen og på at sikre lønsomheden. Selskabet skal udbygge de nye forretningsområder, fortæller Aarstidernes adm. direktør.
Foto: PR / Aarstiderne
Foto: PR / Aarstiderne

Måltidskasserne er rygraden i Aarstidernes forretning, men fremover skal udvalgte dagligvarer og færdige ingredienser fylde mere i omsætningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også