Dagligvarer og plantebøffer skal hjælpe Aarstiderne tilbage på sporet
Efter underskud i 2021 har den økologiske måltidsaktør fokus på udvikling af forretningen og på at sikre lønsomheden. Selskabet skal udbygge de nye forretningsområder, fortæller Aarstidernes adm. direktør.

Måltidskasserne er rygraden i Aarstidernes forretning, men fremover skal udvalgte dagligvarer og færdige ingredienser fylde mere i omsætningen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Rema-brandet rangeres igen i top
For abonnenter