Detailbranchen investerer stort i liveshopping som nyt salgsvindue

TEMA: LIVESHOPPING Bestseller og Boozt har begge investeret tocifrede millionbeløb i liveshopping-virksomheder, mens Power og Matas længe har kørt ugentlige programmer. Ifølge en række centrale aktører har liveshopping en stor rolle i fremtidens e-commerce.
Marc Eley (t.v.), Tim Frank Andersen (i midten) og Brian Frisch (t.h.) står bag Liveshopper, der i første omgang skulle være en platform til Aarstiderne. Nu er de tre gået fuldtid i projektet. Her giver de en demonstration i de ydmyge rammer i kontorfællesskabet på Østerbro i København. | Foto: Alexander Thorup
Marc Eley (t.v.), Tim Frank Andersen (i midten) og Brian Frisch (t.h.) står bag Liveshopper, der i første omgang skulle være en platform til Aarstiderne. Nu er de tre gået fuldtid i projektet. Her giver de en demonstration i de ydmyge rammer i kontorfællesskabet på Østerbro i København. | Foto: Alexander Thorup

På et stort kontorfællesskab på Østerbro i København sidder tre ambitiøse iværksættere hver dag for at forbedre det produkt, de er overbeviste om vil blive fremtidens store e-commerce-satsning for en række danske detailvirksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også