Rema-brandet rangeres igen i top

Rema 1000 er igen blevet kåret til det mest bæredygtige brand blandt danske forbrugere i årets udgave af Sustainable Brand Index.
Foto: Jonas Olufson
Foto: Jonas Olufson

I toppen er dette års udgave af Sustainable Brand Index en gentagelse af 2021-analysen, og for andet år i træk er det Rema 1000, som tager prisen som det mest bæredygtige brand i forbrugernes øjne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også