Købmænd i charmeoffensiv: "Det er ingen skam at vi tjener penge"
De danske købmænd skal larme mere og fortælle åbent om alle fordelene ved jobbet. John Wagner, der er direktør i DSK, håber, at en ny kampagne er startskuddet til, at købmændenes image bliver væsentligt forbedret, så flere unge vælger at gå ind i branchen.

John Wagner har et problem. For hvad gør man, når man er adm. direktør for en brancheorganisation, der repræsenterer landets købmænd, og branchens image er mere eller mindre knækket, så færre og færre banker på døren og drømmer om at blive købmand?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Forud for regnskab: Irma ser igen mod overskud
For abonnenter